10 przejazd 4-blog

Jak jeździć busami Juzwa za darmo?

Podróżowanie w dzisiejszych czasach stało się banalnie proste. Można zaledwie w kilkanaście godzin znaleźć się po drugiej stronie globu. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zarówno wyjazdy turystyczne, jak i zawodowe, choć opłacalne, to jednak wiążą się z pewnymi kosztami.

Zostańmy chwilę przy wyjazdach do pracy. Zakładam, że jeśli podróżujesz za przysłowiowym “chlebem”, to najtrudniejszym dylematem bardzo często jest podjęcie decyzji: odwiedzić bliskich, których nie widziałeś przez dłuższy czas i za którymi bardzo tęsknisz, czy odłożyć kolejne “kilka” groszy.

Część z naszej załogi również doświadczyła tego nieprzyjemnego uczucia, dlatego przygotowaliśmy prezent dla wszystkich naszych, stałych klientów – każdy 10 przejazd otrzymasz od nas w prezencie, za darmo.

Promocja kierowana jest absolutnie do każdego, kto systematycznie podróżuje naszymi busami do Polski, Holandii oraz Niemiec. Przejazdy zliczane są indywidualnie dla każdej z przewożonych osób.

Czy są jakieś ograniczenia?

Tak. Promocje nie łączą się i dlatego musieliśmy wprowadzić pewne ograniczenia, które dotyczą dwóch grup. Pierwszą z nich są dzieci poniżej 10 roku życia oraz podmioty, takie jak np. agencje pracy – ich promocja nie obejmuje.

Ponadto, jeżeli zgłoszono chęć uczestniczenia w promocji za pośrednictwem email lub sms  np. 01-10-2020 r. to nie ma możliwości przeliczania wstecz.

Np. osoba podróżowała z nami 30 razy w latach 2017-2020, to nie znaczy, że ma już od dzisiaj trzy kolejne przejazdy gratis – dokładnie tak jak w prawie, które nigdy nie działa wstecz.

Pomimo pandemii spowodowanej COVID-19 ceny biletów nie uległy zmianie, dlatego przejazdy w okresie od 15 marca do 30 czerwca 2020 r. nie są wliczane do promocji.

Jeżeli w dniu wyjazdu odwołujesz rezerwację bez względu na powód, a jest to Twój gratisowy przejazd, to niestety nie przechodzi on na następny wyjazd. -Darmowy przejazd przepada!

Jak darmowy, 10 przejazd wygląda w praktyce?

Chcąc skorzystać z promocji, każdy dziesiąty przejazd należy potwierdzić w naszym Biurze Obsługi Klienta, w celu weryfikacji częstotliwości przejazdów. Dopiero wtedy kierowca otrzyma informację, że dana osoba korzysta z promocji i będzie podróżować za darmo.

Aby ustalić, która z podróży będzie tą gratisową, to w każdej chwili możesz zweryfikować swój status przejazdów, dzwoniąc do naszego biura obsługi klienta pod nr:

  • Polska +48 502 505 506, +48 774 313 440
  • Holandia +31 633 644 133
  • Niemcy +49 160 623 5514

Pamiętaj, aby przygotować dokument tożsamości, ponieważ nasi kierowcy są zobligowani do weryfikacji danych osobowych pasażera, który chce skorzystać z bezpłatnego przejazdu.

Czy darmowy przejazd można wymienić na pieniądze?

Przygotowując promocję 10 przejazdu gratis, myśleliśmy przede wszystkim o rodzinie osoby, która z nami podróżuje i tym, by mogła za darmo odwiedzić swoich bliskich. Z tego powodu nie ma możliwości wymiany podróży na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania dotyczące promocji, kliknij TUTAJ, by dowiedzieć się więcej.

Nie czekaj, zadzwoń, spotkajmy się w Juzwa – busie i wykorzystaj swój bezpłatny przejazd. Do zobaczenia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email